#1 2007-09-05 15:39:02

WłaDCa

ADMIN

Skąd: Sny i marzenia
Zarejestrowany: 2007-09-05
Posty: 358
Punktów :   
WWW

WłaDCa

Imie : Łukasz
Ksywa : Władca (WDC)
Blog : www.wdc.mylog.pl
Fotka.pl : nie mam

Na poczatek parę słów o adminie, czyli o mnie. Mieszkam na Żwakowie, wcześniej mieszkałem na H6. Skończyłem Gimnazjum nr. 3 w Tychach. Moje zainteresowania to muzyka, skateboarding, snowboarding, komputery. Na desce jeżdżę od 2005 roku, ale od zeszłych wakacji mam przerwę i powracam na deck dopiero na wiosnę. Oprócz tego, że czasem sobie pojeżdżę słucham i tworzę muzykę. Słucham wszystkiego co mi się spodoba i wszystkiego co dobre (czyli odpada RMF, Eska, Viva, MTv). Zaczynając od muzyki klasycznej (tylko mocne kawałki orkiestry symfonicznej) idąc przez techno (ale prawdziwe techno- nie C-Bool, Kalwi&Remi), trance, drum'n'bass, metal, punk, rock, gospel, ska kończąc na reagge (tylko zagraniczne, lecz nie np. Rosyjskie) i rapie (nie kawałki HG, Firmy, ale prawdziwy dobry rap, np. Jot, K44, Pih, Sweez Beatzz, Young Jeezy, Lil' Flip i wiele innych). Jeżeli robię muzykę to jest to rap. Robiłem (czasem teraz też się pobawię) techno, hardstyle, a teraz robię już tylko rap. Robię podkłady i sam nagrywam wokal. Lubię imprezy w plenerze w dobrym towarzystwie!


"To co Wam jest obce, to czego się boicie, bo jest Wam nieznane
mi pozwala otworzyć drzwi do niewidocznego domu,
pozwala poszerzyć granice mojej percepcji
i daje możliwość doświadczenia doznań i przeżyć, które są tak inne od rzeczywistego świata, że nie da się ich opisać"

Offline

 

#2 2007-09-05 16:13:38

Nos.Ek_oJP.

VIP

4909521
Zarejestrowany: 2007-09-05
Posty: 65
Punktów :   

Re: WłaDCa

Sweez Beatzz

Swizz Beatz AJT



http://img509.imageshack.us/img509/1457/untitled21bj3.png

Offline

 

#3 2007-09-05 16:18:07

WłaDCa

ADMIN

Skąd: Sny i marzenia
Zarejestrowany: 2007-09-05
Posty: 358
Punktów :   
WWW

Re: WłaDCa

Fakt, fakt Sorka


"To co Wam jest obce, to czego się boicie, bo jest Wam nieznane